کارخانه



  گندم             آرد         تکنولوژی برتر

این کارخانه یکی از بزرگترین تأمین کنندگان ملی فرآورده های غلات به شمار می رود، مصرف کنندگان ما از محصولات متنوع تولید شده در این مجموعه جهت تولید فرآورده هایی با کیفیت متمایز بهره می برند. بخش عمده ای از مواد اولیه برندهای برتر ملی توسط این شرکت تأمین می گردد.

مجموعه آردداران با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در دو خط تولیدی حجم بالایی از آرد مورد نیاز کارخانه ها و مصارف نانوایی را در کشور تأمین می نماید. بهره گیری از شیوه های مدرن، ماشین الات پیشرفته و تجهیزات آزمایشگاهی دقیق در شرکت تولیدی آرد داران، راهگشای تولید آردهای متنوع با بهترین کیفیت و مناسب جهت تهیه فرآورده های گوناگون می باشد. این واحد تولیدی دارای دو بخش مجزای تولید انواع آرد از گندم های نرم و تولید سمولینا از گندم دروم می باشد. واحد نرم با ظرفیت 500 تن و واحد دروم با ظرفیت 250 تن در روز آماده تولید انواع محصولات می باشد

این واحد دارای پروانه تولید انواع آرد با ظرفیت روزانه 1000 تن گندم می باشد. خطوط تولید از یکی از بهترین تولیدکنندگان اروپائی (بولر سوئیس) خریداری و نصب گردیده است. شرکت تولیدی آردداران با بهره گیری از تکنولوژی جدید آرد سازی قادر است با استفاده از گندم های متفاوت، آرد هایی با خواص کیفی مختلف و مناسب را برای فرآورده های متنوع مانند انواع نان مسطح و حجیم، بیسکویت، ماکارونی، شیرینی و غذای کودک تهیه نماید. 

مراحل تولید در این مجموعه به 4 بخش عمده تقسیم می شود:
1-دریافت و ذخیره سازی
2-بوجاری
3-آسیاب 
4-بسته بندی و تحویل کالا

Design By :Simia Studio